måndag 14 maj 2012

Underbara måndag!!

Helt seriöst vilken superbra dag det blev av denna måndag!! Börjar med att ta mig upp vid halv sex, på min lediga dag, för att hinna med ett löppass. Gick faktiskt rätt bra! Sen vidare till körskolan och nötte på krypkörning. Det va nya lärare för i år och de va SJUKT mycket bättre än den jag hade i höstas!

Åkte hem och sov en stund och åkte sen till klubben för att träna med bror. Gick ok med tanke på att det va första passet på tre veckor! Efter det tog jag en timmes paus, hade lovat att köra lite sparring med Anna då hon ska tävla i helgen så fick ett litet glapp på en timme. Passade på att ringa till jobbet eftersom jag skulle få besked idag om jag får den nya tjänsten jag sökt. Den eventuella nya chefen lät väldigt beklagande först, så jag trodde att det inte hade gått hem. Men det hade gått strålande!! Inte nog med att jag får byta avdelning, jag får dessutom byta redan på onsdag!!! UNDERBAAART!!!

Eftersom jag satt inne på klubben kunde jag ju inte skrika, men så fort jag lagt på hoppade jag runt av glädje och visste inte var jag skulle ta vägen.

I mitt lyckorus skulle jag sedan sparras mot Anna, en av de tjejerna jag alltid brukar ha problem med. Men idag funkade det!! Fick in en hel del saker och trots att kondisen är i botten och det var länge sen som jag sparrades så kämpade jag på bra!

Har idag även bestämt mig för att börja tävla till hösten. Efter tre år känner jag att det är dags att sätta fart!

Idag kan ingen stoppa mig. Idag är jag odödlig. Nu är det bara att kämpa vidare. Nu jävlar tänker jag vinna...

Jag och finaste krigar-Anna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar