söndag 13 maj 2012

Klarat av målet!

Hade visserligen satt ett ganska lågt mål denna vecka, men 1,5 kg är iaf borta =) Helt ok en vecka utan träning och jag har dessutom smällt i mig en pizza denna vecka! Hade ju gått upp några kilon ses sist så nu ligger jag fortfarande "bara" -8 kg... Nästa vecka är målet -1 kg men jag ska nog försöka med två kilo så jag har mina -10 kg ;) Drar ju igång träningen på måndag också, hoppas på att det kan göra lite skillnad!

Ligger efter med gympassen också, axeln har krånglat. Har vilat den så att den inte går sönder igen. Vill inte ha mer strul nu. Vila idag också och sen blir det till att köra på imorgon! Morgondagens schema ser ut som följande:

06.00 Distanslöpning 6 km
08.00-14.00 MC-körning på bana.
Under eftermiddagen/kvällen FC.

Ska även testa min Runkeeper för första gången också. Annars kommer jag aldrig kunna hålla reda på distansen, haha! Och dessutom så säger ju alla att det är ett grymt bra program! Så varför inte =)

Men nu blir det till att åka till jobbet. Jobbade på bra igår och hoppas på en liknande dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar