fredag 18 maj 2012

Försöker glömma gårdagen och se framåt

kvällen igår var ganska nedslående. Helt enkelt. Att få se att jag faktiskt blivit större och inte mindre var rätt tråkigt. Men uppenbarligen är det andra som ser stor skillnad och som sagt så borde jag inte komma i mina gamla kläder om jag inte gått ner!

Så idag tar jag nya tag. Glömmer bort gårdagen och ser framåt. Tänker fortfarande vara noggrannare med kosten, jag har fuskat ibland senaste månaderna, men nu får det va slut på det! Jag har egentligen inte bråttom ner, men vill ändå ha resultat! Har satt nya mål som jag ränkar med att klara mig till! Denna veckas mål är ju klart och det är väl lika bra att börjag satsa på nästa veckas mål också =)

Har fortfarande hosta men inbillar mig att den är bättre. Kommer dock inte kunna träna idag och antagligen inte resten av veckan heller. Får hålla tummarna för att det är borta tills på måndag! Giller inte tanken på att jag inte kommer kunna löpträna alls, Blodomloppet närmar sig med stormsteg. Men va tusan ska man göra?! Jag måste ju bli frisk innan jag kan köra...

Ja ja, ska äta lite frulle nu och sen blir det jobb. Tre dagar till å sen e jag leeedig! Å om en vecka är det lön också! DET behövs verkligen... Skulle behöva lite cash nu så man kan köpa lite hostmedicin >< Äh, det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar