tisdag 15 maj 2012

Jag KAN bara inte bli nöjd!

Första sparringpasset idag på ca tre veckor (iofs så körde jag några ronder sparring med Anna igår, men det va rätt lugna ronder...) Andra passet totalt sen marathonet. Vad ska man säga? Blev dessutom filmad och fick sitta å skämmas när jag såg mig själv. Det såg mest grötigt ut och jag springer bara rätt på. Mosar in mig tills den adra backar och vevar in mig i clinch. Seriöst... Ingen stil, inget rent, ingen finess. Alls... Dagar som dessa undrar jag om jag verkligen är redo för match... Nästan bara raka slag, mosa undan och i bästa fall en spark på slutet. Vafan... Ska ta med mig ett usb-minne imorgon så att jag ladda kan ta hem det och titta på allt i lugn och ro. Men av det jag såg idag så såg jag inget som jag tyckte om. Nedslående. Tyckte ändå det känndes någorlunda ok när vi körde, trots att jag inte orkade hänga med. Men ICKE! Skräp...

Ja ja, nya tag imorgon! Jag har ju gett mig själv sommaren innan det är dags. Hoppas att kunna ha råd att köpa mig en hjärna innan den är slut. Haha!

Imorgon är det egentligen intervallträning på schemat. Frågan är om mina ben pallar. Har så för***a ont i låren! Antingen så skippar jag det passet och kör bara på FC, eller så krigar jag som en galning och hoppas på det bästa ;) Jag känner mig lite tvungen nu när Blodomloppet står runt knuten. Men frågan är om det blir bra? Dunno...

Imorgon får jag iaf byta avdelning på jobbet! Wohoo! Ska ner till rangeringen och fila lite i mitt schema också. Ska försöka deala till mig att få vara ledig 2-3 juni så jag kan åka med på domarutbildningen också. Vore SÅ roligt!

Men nu tänker jag ta mig en dusch och sen hoppa isäng! HAr fortfarande inte bestämt mig om jag ska springa imorgon bitti eller ej... Får väl ställa klockan tidigt och se hur det känns när jag vaknar imorgon... (Bra plan Ellen!!)

Igår va jag dock nöjd efter sparringen med Anna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar