fredag 25 maj 2012

Blod, svett och loppis...

Jaa, herren gud... Imorgon är det loppis ute på Estö och jag och bror har fått för oss att åka dit för att bli av med lite grejer! Haha! Va nyss nere i förrådet för att dra en sista repa och kolla efter lite fler saker, hittills har vi inte fått ihop så mycket.

Det va varmt där nere, sjuuukt varmt! Svetten rann längst ryggen när jag klättrade runt bland allt bråte och fläkte upp ett finger så blodet sprutade på någon hemlig grej (ingen aning om vad jag gjorde illa mig på alltså...) Men hittade lite nya grejer så snart är jag nog redo att packa in sakerna i bilen för att dra ner till Estö imorgon! Bror hade också hittat lite saker han vill bli av med. Har vi tur så betalar sig anmälningsavgiften och soppan iaf! Hihi!

Men vafan! Kul att komma iväg hemifrån och det ska bli sjuuukt fint väder imorgon så får väl jobba lite på brännan samtidigt! Mest ska vi nog ha det lite roligt och flumma som bara vi kan ;)

Nu ska jag nog ta och tagga ner för idag och sova lite! Blir en tidig morgon imorgon!


För er som inte har nåt att göra imorgon så ta en tur ut till Estö, Nynäshamn och fynda lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar