söndag 6 maj 2012

Imorgon smäller det!

Nu skiter jag i fötter och förkylning, imorgon tänker jag dra till FC! Imorgon är det två veckor sedan jag var där och sen dess har jag bara testat att köra ett enda gympass. Då va det tungt och jobbigt och jag hostade konstant. Insåg att jag behövde mer vila. Men nu har jag inte hostat på två dagar och inget snor i näsan går att finna! Så jäkla trevligt! Jag LÄR ju dö en långsam och smärtsam död, men det är ok! Jag får iaf träna ^^

Sen blir det träning på tisdag också och onsdag blir nog en vilodag. Tror det blir en bra start =)

Men idag är det söndag! Har redan hunnit med att jobba några timmar samt fixat hallonmouss till tårtan! Nu ska det vila lite i kylen och jag tänkte att jag skulle passa på att laga mina matlådor och mellisar. Sen ikväll blir det "Avengers" på bio! Kommer bli så gryyymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar