lördag 12 maj 2012

Anmäld!

Fick reda på igår att det blivit något strul med min anmälan till Blodomloppet och att jag mäste göra om den. VAFAN! Gick in bara för att märka att alla klasser för 10 km var fulla så fick ta en 5 km klass ist. Ja ja, kanske lika bra. Inte lika mycket utmaning, men å andra sidan så har jag ju inte tränat på 3 veckor pga fötterna, så det kanske är lika bra.

Men ytterst lite tid kvar så kommer jag ist försöka få till 5 km under 25 min. Kommer bli myyyycket spännande att se hur det går! Haha! Ska vila veckan ut och sen drar jag igång med FC, styrka och löpning.

Nästa utmaning blir midnattsloppet!

Men där tänker jag anmäla mig redan efter nästa lön! Check på den =) Å då blir det en mil. Lägger upp ett schema direkt efter Blodomloppet!

Nu blir det jobbet! Så skönt med helg! Lugn och ro.... Skönt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar