torsdag 17 maj 2012

Hostan har belägrat mig...

Har som jag nämnt tidigare fått en konstig hosta. Den har bara blivit värre under natten och jag har knappt sovit en blund. Det har utvecklat sig till nån halvslemhosta som river duktigt. Fattar inte var den kom ifrån! Å det är bara halsen som är dum, inget annat. Än så länge iaf... Jag somm vill träna! Får väl komma på nåt annat att göra tills den är borta då... Tråååk!

Aja, idag skulle varit en vilodag i vilket fall som helst! Har ont i kroppen och mina lår håller på att avlida pga all träningsvärk. Känns ganska klent att inte ens klara av två dagars träning utan att ha så ont, men å andra sidan så hade jag ju 3 veckors uppehåll. Kan vara därför ;)

Nu blir det jobbet iaf! Ska upp till "gamla" avdelningen idag och jobba. Men det är ok. Röd dag innebär inga chefer ;) Ska ta en tjänst där jag får springa mycket så jag får bort gårdagens svullerifasoner ^^

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar