onsdag 9 maj 2012

Nu är det motigt...

Spenderade kvällen i brors lägenhet. Gjorde iordning massor för att det skulle bli bra tills fotografen kom. Hann inte in till FC, men ibland måste ju annat gå före ;) Får se om jag orkar mig in imorgon. Jobbar nästan 11h imorgon så det blir i så fall jättesem träning. Funderar på att ta mig en löptur istället. Komma isäng i bra tid så jag orkar med att jobba några dagar till. Gillar verkligen inte tanken på mer bortavaro men vafan, måste orka också... Just nu är det mycket på gång helt enkelt.

Får försöka rycka upp mig och kämpa vidare helt enkelt! Är mycket som händer som jag inte kan skriva här, men mycket har hänt just nu kan man säga. Försöker hålla huvudet kallt men det är inte lätt alla dagar i veckan! Behöver min träning så jag kan få slappna av och sluta tänka lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar