måndag 28 maj 2012

Allt jag bara måste köpa!!

Eller?! Nej, behöver verkligen inte köpa allt jag tänkt på att köpa och kommer inte att göra det heller. Men jag skulle VILJA köpa så mycket! Haha! Men har kommit överens med mig själv att den cykel jag har duger bra till Tjejvättern nästa år. Ska plocka den i delar under vintern och plocka ihop den sen med lite förbättringar. Sen har jag några månader på mig att köra in den och se om jag behöver göra några ändringar =) Tjejklassikern ska bli MIN! Haha!

Men först ut är ju ändå Fitnessfighten! På fredag drar den igång och jag LÄNGTAR! Bror va över idag och vi fixade hans mått och bilder inför starten. Om han bara gör alla övningar i en månad kommer han nog kunna bli riktigt rippad! Själv ser jag ju ut som en barbapappa så får nöja mig med om jag blir av med lite fett ;) Men ska ge gärnet och göra allt för att slå brorsan! Haha!

I samma veva blir det ju Blodomloppet men har inga större förhoppningar att göra det vidare galant. Är fortfarande krasslig och håller just nu tummarna att jag ska kunna dra igång som det är tänkt på fredag!

Men nu blir det lite vila hemma! Game of thrones står på schemat ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar