torsdag 3 maj 2012

Trotsade den äckliga förkylningen!

Ja, jag va nog inte helt frisk när jag äntrade gymet igår... Lite hostig och lita knackig i halsen, men vafan! Kunde inte sitta still längre! Drog med mig bror och vi körde ett inte alltför tungt pass (ok, vi va jäääävligt lata...) men vi va iaf där! Planerar att dra till FC på måndag också. Går inte att vara knackig där så lika bra att vänta några dagar extra =)

Mina nya fina skor =)

David kämpar med sina triceps...

Va hos farbror doktrorn igår också. Fick bekräftat att det är inflammation i fötterna. Som jag misstänkte! Fick massa inflammationshämmande och hoppas på en snabb förbättring nu! Som sagt, på måndag blir det FC igen ;)

Fjårtistömde min vattenflaska utanför gymet =P

Utöver det så har jag inget nytt att komma med just nu. Jobb väntar i massa dagar. Ordinarie jobbet i två dagar och sen extrajobbet i helgen. Märks att det börjar bli sommar, det blir bara fler och fler kärl att tömma... Jaja, det blir ju mer och mer pengar också ;) Behövs nu, måste fylla på mitt sparkonto samt att jag måste börja med mina körlektioner snarast! Beställde kod igår för att få boka teoriprovet också. Det rör på sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar