tisdag 8 maj 2012

Inflammationshämmande...

Har fått preoblem med magen de senaste dagarna. Kom på idag att det säkerligen är medicinen jag äter för fötterna. Bleh! HAr ätit dem i snart en vecka och magen blir bara värre och värre. Hoppas på att den inte blir som igår idag igen bara, för det va tusan i mig inte roligt...

Imorgon e jag ledig och tänkte att jag skulle mecka lite med cykeln. Den med pedaler alltså, utan motor =P Det har varit så himla fint väder på senaste och det vore trevligt om man kan dra ut med cykeln ibland och spara fötterna lite också. Nya däck, nya slangar, kedjan måste bada i olja och vajrarna måste ses över. TYp allt alltså =P Men sen kan man ju njuta! Och när man meckar också, för det gör man ju ute i solen! Wiiiee!

Ikväll SKA jag till FC! Katastrofmage eller inte. Jag ska dit om jag så ska ta en ambulans! 1½ h sparring står på schemat och det blir ett intressant första pass efter sjukdom och skador. HA! Rätt åt mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar