tisdag 15 maj 2012

Lite lugnare dag idag

Tog mig lite sovmorgon imorse och hankade mig inte upp förrän vid åtta! Skönt =) Iväg till gymmet och körde lite armar vid nio och sen hem och softa. Varit och handlat (och pantat för massor av pengar...) och lagat lite matlådor. Köttfärssås med vitkålsspagetti. Gott! Har inte orkat fixat mina mellisar ännu dock... Det kommer snaaart!

Hunnit med lite disk, tvätt och städning också, men det är lååångt ifrån klart... Men klockan är ju inte så mycket och känner att jag vill ta det lite piano idag. Ska till FC senare ikväll. Sparring står på schemat! Va så sjukt nöjd efter gårdagens sparring med Anna så ser verkligen verkligen fram emot att få pisk idag! Haha!

Na na na na
Can´t touch me!
Blir nog till att softa lite till innan jag tar tag i resterande bestyr för idag! Hoppas ni andra får en strålande dag och att ni får chans att njuta av solen som äntligen kikat fram!


Dagens LCHF-lunch. Nygjorda piroger =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar