måndag 21 maj 2012

Sommarträningar...

Ja, då har FC sommarschema kommit ut! Passar min inte så bra... Inte alls faktiskt... Får försöka lägga in mina lediga dagar på ti, on eller fre för att hinna med mer än två till tre pass i veckan =/ Får hoppas på att kroppen håller för mycket löpträning ist! Och att gymet håller öppet tidiga mornar även i sommar. Annars får jag väl utnyttja polisgymet som jag hittills vägrat använda mig av! Haha! Ja ja, fram till midsommar kommer det iaf inte bli mycket FC ser jag redan nu... Jäkligt synd! Å sparringen på tisdagar är bortagen. Pannkaka... Jag som VERKLIGEN behöver sparras mycket! Jobbar ju varannan helg så det kommer bli max ett sparringpass varannan vecka för min del. Tråkigt =(

Well, antar att jag måste bli frisk innan jag börjar gnälla på att jag inte kan träna! Haha! Har dessutom svullat socker och kolhydrater så det står härliga till de senaste dagarna. Men jag har varit sjuk, galet dålig... Då är det ok ;) Men nu mår jag bättre och idag har jag varit uppe på benen en hel del, så imorgon blir det tillbaka till verkligheten som gäller!

På fredag är det lön också! Hoppas på en trevlig lön... Får ju ut från mitt extrajobb den här månaden också, vilket verkligen behövs! Har länsat alla konton jag har för att klara av min sjukskrivning... Så det är dags att fylla på bufferkontona igen ;) Nu när jag inte kommer hinna med så mycket FC i sommar så kan jag ju även se till att jobba lite extra på det ordinarie jobbet också. PENGAAAR!!! Hehe...

Så i sommar blir det nog fokus på löpningen och fysen! Ska försöka hinna med så mycket FC som jag bara kan, men ser som sagt lite mörkt ut på den fronten...

Ha en underbar sommarkväll alla! Iaf här så skiner solen ännu och det är fortfarande över 20 grader varmt! Lika fint väder utlovas imorgon, så då vankas det motorcykääääl! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar