onsdag 2 maj 2012

Idag tänker jag döööda mina armar!

Armarna ska dööö...

Spelar ingen roll att jag är krasslig, mina armar ska dö...

Spelar ingen roll att jag har 1000 saker att göra, mina armar ska dö...

Spelar ingen roll att...

Spelar ingen roll, mina armar ska DÖÖ!

Maj innebär massor. Dels innebär det ny dietperiod, hårdare än någonsin. Dels innebär den formtopp för mina armar! Jag ska döda dem hundra gånger om ;) Varför? För att jag vill! Och för att jag hatar dem. Och för att jag har inflammation i mina fötter som hindrar mig från att dra till FC och att konditionsträna. Men främst av allt:

DÄRFÖR!

Har funderat på hur jag ska kolla av läget och kom fram till följande:

Det är ingen idé att mäta dem (men det gjorde jag iaf, 29 cm =P ) eftersom jag samtidigt dietar mig och kommer säkert tappa cm pga det. Alltså är det npg bäst att lägga upp en bild och köra det hederliga "före-efter-bilder". Så vassego! 

Fööööre-bild på mina hemska armar! Eller, på den ena, den andra ser likadan ut ;)

SÅ!

Den första juni ung kommer det att komma upp en ny och förhoppningsvis ser man liiite skillnad iaf ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar