måndag 7 maj 2012

Boxningens återkomst

Eller, ja. Efter sjukdom och skador tänker jag åka till FC idag efter jobbet! Kommer bli så jäkla härligt!! Jag kommer säkerligen avlida, men det är ok ^^

Ny vecka med LCHF också! FUskat lite i helgen, men det va faktiskt planerat =P Ligger fortfarande på minus denna vecka, så det är också ok =) Gjorde veckans matlådor igår också. Fläskfilé med broccoli och blomkålsgratäng. När jag skulle göra gratängen så var dock alla formar i lagom storlek upptagna med tårtgrejer, så letade rätt på ett alternativ. En stjärnform jag haft sen jag va säkert 16 bast! Haha!


Man tager vad man haver ^^

Tadaaaa!

Självklart blev det även proteinpannkisar. Den här gången blev det med hallon/blåbärsmak! Kommer bli såååå gott...

Men nu blir det till att sätta fart lite och sen åka till jobbet! 10.5 h ska slås ihjäl. Kommer bli spännande efter 4h sömn > <

1 kommentar: