torsdag 17 maj 2012

Mina farhågor besannades just...

Har precis kollat igenom mina bilder som jag tog på mig själv för ett tag sen för att kunna se skillnaden i min viktnedgång. Tog nya idag. Å jag ser fan ingen skillnad alls! Eller jo, jag ser fan större ut nu än på det tidigare kortet =/ Det skiljer åtta kilon mellan korten och nu undrar jag följande:


Kan jag verkligen ha tappat åtta kilo muskler?!


För jag har fan inte tappat åtta kilo fett iaf... Va i HELVETE! Nu e jag inte lika glad längre... Snarare asförbannad och tänker plåga min kropp ännu mer! Mer träning och ännu striktare kost... Mer lågintensiv trämimg och mer löpning. Helt enkelt. Sucks to be me today...

Någon som har nåt annat bättre förslag kanske?!

Det är lite lustigt dock, för jag får på mig massor med kläder jag inte fick på mig för några månader sen... Jävligt mysko...

4 kommentarer:

  1. Asså Ellen det syns JÄTTEmycket att du gått ner, tro mig! Satt faktiskt och tänkte på det när du sparrades mot Annie i tisdags! =) och kläderna som du kommer i nu kan inte ljuga eller ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla =) Hur som är jag iaf glad över att komma i mina kläder och att kunna slänga bort mysbrallorna ibland ;) Men det är ju lite märkligt...

      Radera
  2. Fast du ÄR smalare nuförtiden. Nu har jag inte sett bilderna, men i verkligheten syns skillnad. Så det så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, ok då =P Får väl ta nya bilder på söndag eller nåt och vara mer noggrann att jag får till samma vinkel/avstånd som förra gången...

      Radera