torsdag 24 maj 2012

Anmäld till Fitnessfighten!

Jaa, asså... Nu börjar mina anmälningar regna tätt... Jag har ju redan anmält mig till Blodomloppet och tjejmilen och ska snart slänga in en anmälan till iForms lopp i augusti också. Igår bestämde jag mig för att joina Fitnessfighten också! Börjar fundera på hur tusan jag ska få in alla träningar och tävlingar i mitt schema =/ Men jag vill! Jag måste hitta nya utmaningar helt enkelt!

SÅ! Första juni så drar detta nya påfund igång! Då är det även en vecka kvar till Blodomloppet. Är ganska glad över att det blev strul med min anmälan dit. Hade varit intressant att springa en min på tid när jag inte kunnat träna något alls eftersom jag är konstant sjuk! Men nu räknar jag iskallt med att jag ska bli frisk inom en vecka! Haha!

För er som vill vara med på Fitnessfighten (hinner inte riktigt förklara konceptet, jobbet kallar) så gå in och kolla på

http://www.fitnessfighten.se/

Anmäl er nu och va med och kämpa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar