måndag 14 maj 2012

Inte lika svårt att springa i det här vädret =)


Seriöst va härligt väder det börjar bli!! Skinande sol och 6 grader va det när jag gick upp halv sex imorse! Fantastiskt! Det är en aaaaning lättare att ge sig ut i spåret när solen värmer och det börjar bli grönt överallt =)

På morgonens schema stod det "Distans 5 km" och jag bestämde mig för att testa Runkeeper, mest för att hålla reda på hur långt jag sprungit utefter vägen. Men jag fattar inte riktigt grejen med programmet. Eller, rättare sagt varför ALLA har det. Visst, det är super att hålla reda på hur långt man springer, men alla andra funktioner förstår jag mig inte riktigt på... Kanske får kika lite närmare på den i stillasittande tillstånd och inte försöka lista ut funktionerna medans jag springer =P Vadå typiskt mig... Haha!

Tog iaf lite bilder under morgonens tur! Lite suddiga, men det är tagna med telefonen samtidigt som jag springer, vad mer kan man begära?!


Sjukt soft spår

Vadå härligt! Allt blir lite enklare med superfina omgivningar =)

Om man bor i ghettot så får man även tåla att se en
brunnen bil eller två under sina rundor =P


2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Kikar in och önskar dig en bra Måndag!
    Ska du göra något kul? =) Själv ska jag jobba.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gjort massor med skoj idag! Har varit och kört motrocykel på körskolan i tre timmar, varit på klubben och tränat för första gången på tre veckor och sen blev det även lite sparring som gick väldigt bra!

      Stackare =( Du får trösta dig med att vädret blev lite sämre... Hemskt att joba när det är superväder ute!

      Radera