lördag 14 april 2012

YES!!



Hade en plan att inte väga mig förrän på fredag nästa vecka, men jag kunde inte hålla mig! Klev just upp på vågen och blev sjukt glad när jag såg att jag faktiskt gått ner en hel del nu! Snart är första målet avklarat! Inte helt fel =) Å jag som fuskade igår och åt hela tre Marianne karamellar =P HA! Det va sååå värt det! Snart ligger jag på -10 kg!!! Inte helt fel att avsluta veckan med =)

Nu är det bara att kämpa vidare. Nästa helg ska jag äntligen få äa pasta igen, massor med pasta! Försöker komma på en riktigt god pastarätt som jag kan njuta av under marathonet, men det går väl sådär... Nästa måndag har jag även bokat in en "Kebab-date" med min bror, satan va jag längtar! Kebabtallrik och cola kommer att slinka ner till min mage och det kommer vara gott ;)

I eftermiddag är det Allstyle också! Ska ladda batterierna till kameran och försöka ta massa bilder som jag kan slänga upp här. Återkommer ikväll med detta! Ni som vill och kan borde verkligen ta er ut till Nacka och kolla på alla duktiga fighters som kommer att kämpa där ute idag!! Jag kommer vara där och skrika mig HEES!

GO FIGHT CLUB!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar