tisdag 10 april 2012

Sparkade igång dagen med ett gympass trots att söndagspassets träningsvärk gortfarande gör sig påminnt... Fick verkligen kämpa och nu skakar armarna rätt duktigt. Skönt! Knät mår sådär bra. Just nu känner jag typ ingenting men vet att det kommer kännas när jag inte är lika varm. Är riktigt orolig för hur det kommer att gå med knät på sparringpasset ikväll, men vill ändå testa! Jag e så peppad och hungrig på utveckling just nu så jag vill inte missa ett enda träningstillfälle! För övrigt så kämpar jag på med maten. Det går bättre och bättre och som vanligt blir det enklare allteftersom man lägger om hjärnan att tänka lite längre än nästa måltid! Ska fixa veckans luncher ikväll eftersom jag går upp till 75% idag och kommer att äta lunch på jobbet. Hade inte så mycket kvar i frysen. Det va det här med planering... En sak jag tänkte på idag på gymet, är den ökande mängd pensionärer på gymet. För ett år sen va det bara nån enstaka gammal gymfantast som man såg på morgonen, men nu är det ett par stycken som återkommer morgon efter morgon. Tycker det är både häftigt och bra! För det första så tycker JAS det är bra att hälsomedvetenheten (om man nu kan säga så) ökar och sen är det skönt att det inte bara är spänniga grabbar på gymet och dessutom så känner jag mig fit och stark ;) Nu blir det jobb några timmar!


Morgonens gympass! Mycket folk på gymet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar