onsdag 11 april 2012

Hellre hemma idag är inget marathon!

Ont idag! Bulan på huvudet gör ont och benet är svullet och gör ont så har lite svårt att gå. Knär är dessutom inte helt ok. Känner att det är bättre att jag är hemma idag och blir lite helare så jag kan vara med på marathonet nästa helg hellre än att gå halvknackig till klubben idag... Hoppas på att det knns bättre imorgon =) Har passat på att sovit ikapp lite förlorad sömn och planerar en tidig snggång också. Upp till gymet imorgon bitti och plåga mina armar! Har sjuk träningsvärk i mina triceps, så de kanske får vila imorgon. Men bara kanske =P

I helgen är det Allstyle open också! Nån annan som ska dit å titta? Försökte få med mig mina bröder, men de hade inte råd/skulle spela airsoft. BÅÅÅRING! Tror jag ska passa på att spela lite Skirim nu när jag ändå är hemma och är "ledig" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar