måndag 23 april 2012

Att byta däck ska inte vara enkelt...

Hade tänkt mig en myyycket lugn och fin dag idag, men det blev lite slångande iaf. Skulle hjälpa bror att byta däck, å det gick inte helt smärtfritt... Hylsnyckeln gick sönder, sprack helt oprovocerat. När vi stod där och kliade oss i huvudet och undrade vad vi skulle göra kom morbror med mina nya däck (WOHOO) men det va lite osäkert om de passade eller inte. Blev ett antal samtal och till slut stod jag där med sprillans nya sommar- och vinterdäck! Fantastiskt! Sen va det bara att dra till Biltema och köpa fälgkors så vi kunde fortsätta med brors bil. Tre timmar tog det allt som allt! Men nu har han iaf sommardäck på bilen =)



Däck nummer ett, innan allt pajade...


När vi äntligen va klara så va planen att vi skulle måla hans hall. Men såklart gick inte det heller som vi tänkt oss... Grymt försenade märkte vi att rollerhuvudena (eller va de nu heter) inte passade på handtagen han hade hemma. Å ingen pensel hade vi heller. Till slut gav vi upp och åkte hem till mig å kollade på Game of thrones! Stannade på butiken vid bror och hittade världens coolaste bröd!


Ärligt talat, hur cool är inte den här brödlimpan?!
Nu blir det nog sängen och imorgon bär det av in till stan för en lunch med en mycket kär och saknad vän jag inte träffat på hur länge som helst! Fanastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar