fredag 13 april 2012

Allt dåligt som hände mig fredagen den 13:e...



Alla dåliga saker som hänt mig idag:

1. Vaknade och var så löjligt trött att jag inte trodde det va sant...

2. Hittade inte mina nycklar imorse! Panik! Hittade extranycklarna så jag iaf kunde låsa ytterdörren. Dock kom jag ju inte in i skåpet på jobbet.

3. Min halsduk luktade kattpiss (?!)

4. Missade tåget så fick ta bilen till jobbet.

5. Hittade inte telefonen när jag skulle parkera så fick ställa mig värsta långt bort (ok, det är inte särskilt långt, men ändock störande...)

6. Värsta kalaset på jobbet för en kollega som fyller 50. Massa gott OCH JAG FÅR INTE ÄTA!!

7. Mina utslag på benen ser värre ut idag.

8. Jag höll på att somna bakom ratten hela vägen hem från jobbet.


Allt bra som hände mig idag:

1. Jag fick veta var mina nycklar är!! Måste ha tappat dem ur väskan på klubben. Tack för att nån lämnade in dem =)

2. Idun va värsta myskatten när jag kom hem idag och höll mig sällskap på soffan.

3. Det är trots allt fredag!


Härlig dag ;) Ska snart hoppa iväg till gymet med bror, skönt att fylla på träningsvärken lite ;) Den från i tisdags är ju nästan helt borta... Äh, whatevaaah! Ha en trevlig otursdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar