söndag 15 april 2012

Man kan inte hinna med allt... Men det va en bra söndag iaf!

Phew! Hann med ganska mycket idag, men alla lunchlådor och mellisar får vänta tills imorgon! Dagen var helt enkelt inte lång nog... Men men, det kommer nog gå rätt fort nu när jag iaf har handlat allt redan =)

Har just klämmt i mig middag, tacos. Ovanligt när bror är i närheten, inte! Men det va gott och får bli morgondagens lunch också! Fick lite panik tidigare idag när jag kollade på veckans träningsschema. Kommer inte kunna träna på tisdag eftersom jag har OC-utbildningen hela dagen och kommer ligga hemma och hosta sönder mig med svullna ögon på kvällen... Hade även bestämt mig för att vila på tosdag. Såg alla tomma dagar och fick lite panik i hjärtat. Sen kom jag på, marathon... Haha! Jag tror inte jag behöver bekymra mig för träningstimmarna för nästa vecka =P

David och Flina kom över på fika också, fick min födelsedagspresent, wiiiie! Mer pengar till träningsgrejer! Funderar på vad jag ska köpa härnäst! Har fått så otroligt bra presenter i år =) Tack alla!

Nu blir det lite Bertman Förevvär innan det är dags för sängen, eller somna på soffan som vanligt =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar