lördag 28 april 2012

Jag vill träna!!

Har en seg förkylning i kroppen och fötter som känns som överkörda grävlingar ser ut... Jag känner mig lite LÄTT grinig över att jag inte kan träna idag, heller. Eller imorgon... Ska ringa läkaren på måndag och tjata till mig en tid. Hoppas på att förkylningen släppt tills dess också så jag åtminstone kan gå till gymet! Det ser dock rätt mörkt ut, låter som en skadeskjuten kråka med lunginflammation. Kraxar och hostar alltså...

Första hela dagen som jag jobbar 100% idag också! Det va en tung och lång dag, men det gick :) Det blev ju inte lättare av att jag är sjuk och har ont i fötterna och därför bara kan ha en tjänst, och den är stillasittande... Det mår min damp INTE bra av! Haha! Ja ja, det kommer kan bara att bli lättare nu :)

Men nu är det bara hem som fäller! Sova massor och upp igen imorgon, sen leeeedig!! Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar