lördag 28 april 2012

Så! Nu räcker det!

Efter en vecka med skräpmat, godis och socker i de flesta former så bestämmer jag mig för att det nu får vara bra! Idag tar vi nya rah och kör LCHF igen! Är less på att sitta fast på "nästan -10 kg". Nu är det bara att slita bort det där jävla "nästan" och ersätta det mer typ "över -10 kg".

Varje gång jag avbryter och äter massa skräp så längtar jag tillbaka och tycker det är skönt att "slippa" allt socker. Så också denna gång! Så ja, fom idag så är det bara att köra vidare!

Är dock fortfarande sjuk, så ingen träning. På måndag måste jag ringa till läkaren också eftersom mina fötter fortfarande är katastrofalt dåliga. Gissar på en inflammation av något slag eftersom det inte blir bättre. Jobbar i helgen men får se till att vara så stilla som möjligt helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar