onsdag 25 april 2012

Trasig idag...

Har knappt sovit något och hade svårt att få i mig någon frukost idag. Halsen är trasig och har hostat som en galning. Tog tempen igår och insåg att jag hade feber. Är nog feberfri idag men känner mig som en överkörd grävling. Vill bara hem å sova! Men måste jobba av mina jobbtimmar idag först. Första veckan på 100% så vill inte vara hemma! Sen ska jag hjälpa bror med andra lagret färg i hallen så fort jag kommer hem. INTE peppad för det! Men vad gör man inte för familjen?!

Imorgon är det konferens också. Hoppas på att jag mår bättre då! Ska ju få träffa Maria igen, så vill vara med!

Idag är även första dagen på ny dietperiod igen! Vägde in mig imorse på 71,2 kg. Inte så farligt med tanke på hur mycket skräp jag stoppat i mig sen i fredags... Man får vara glad för att det inte är mer!

Men nu ska jag nog sova lite. Ska snart byta tåg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar