söndag 15 april 2012

Jag e så jävla grym!!

Haha!! Eftersom jag hade ett bra resultat igår när jag ställde mig på vågen så kunde jag ju såklart inte hålla mig idag när jag gick upp. Hoppade förväntansfullt upp och blev så glad när jag såg siffrorna så det va helt fantastiskt! Idag sprängde jag ÄNTLIGEN 70-kilosvallen! Det var över ett år sen jag vägde under 70 och jag är så nöjd med mig själv! Pepp som fan att fortsätta nu =) Ska försöka hålla mig tills på fredag innan jag väger mig igen, kan bli svårt dock... Ha ha! Nu är -10 kg inte långt borta! Får se efter det om det blir fortsatt dietande eller om jag börjar äta "vanligt" igen, men lite förbättringar såklart... Men en vecka i taget! Veckan som kommer är ju väl planerad som den är ><

Idag är det full fart som gäller! Städa, diska, tvätta, FC, gymet, storhandla, laga matlådor och mellisar, städa bilen (ehm, kanske iaf...) och sen dö på soffan ikväll! Ser fram emot den här dagen =P Planen var att komma isäng tidigt igår men hamnade med mina myskatter i knät så det blev inte riktigt så... Äh, det löser sig!

Idun myskatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar