söndag 15 april 2012

Nonchalerade mig genom ett sparringpass =P

På väg hem efter ett väldigt intressant sparringpass. Trots helt avsaknad av motivation så åkte jag hemifrån. Kom till klubben och kunde inte tagga till alls. Va rätt lat genom hela passet och väldigt nonchalant. Trots det gick det helt ok. Fick inte allt för mycket spö, men gav dock inte heller så mycket heller. Kunde köra rätt avslappnat ändå. Dock blev jag lite irriterad på att en kille trodde jag var gjord av glas och gjorde i princip ingenting. När han väl gjorde nåt så petade han lite på handskarna. En annan kille som va där vände ryggen till och promenerade därifrån så fort jag kom in med slagserier. Vilket såklart ledde till att jag gick över till mestadels slagserier och clinch. Jag gillar att äga ;) aldrig sett dessa två killar förut å tyckte det va rätt tråkigt att köra med människor som inte ens försöker... Aka...

Nu e det bara ladda om inför väntande gympass med bror! DET är jag däremot taggad för!! Innan dess en dusch och lite fika med bror och Flina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar