lördag 21 april 2012

Nu är maratonet i full gång!

Jepp! Just kommit hem från första dagen av denna vansinneshelg. 3h teknikträning och en timmes löpning är avklarat och nu är det "bara" 20h träning kvar =P Tio timmar imoegon och tio timmar på söndag. Håller på å trycker i mig lite mat och ska slänga mig i sängen sen så fort som möjligt. Hoppas på att katterna redan lekt av sig så det inte blir massa ninjahopp i sängen! Ellen behöver sooova ;) Hittills har det iaf gått bra! Roligt första pass och jag strulade inte till det allt för mycket. Under löppasset så bestämde jag mig att ligga på lite. Sist så höll jag mig på en bekvämlighetsnivå som hette duga, men idag pressade jag på rätt bra =) För att vara mig alltså... Hoppas att det inte kommer straffa sig imorgon bara. Mitt knä har ju varit lite dumt idag... Får hålla tummarna helt enkelt!

Men nu är det dags iaf! SKa ta med mig mina myskatter och hoppa isäng! Upp vid halv sju imorgon för en snabbfrulle och sen tillbaka med vita blixten till klubben och riva av tio timmars träning! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar