fredag 20 april 2012

Nu jävlar drar det snart igång!

Jepp! FC 24 h träningsmaraton är i antågande! Inte många timmar kvar nu och det är hög tid att fixa med det sista. 24 h träning skall avklaras fom ikväll kl 18.00 tom söndagkl 23.00. Är taggad som fan och har längtat efter detta hur länge som helst!

Har just packat ner helgens mat i sina små fina lådor som jag va och köpte idag. Resultatet ser ni nedan =) Pasta med fläskfilé, svamp och gräddsås! Inte värsta mycket energi i kanske, men nu när jag äntligen får äta pasta så måste jag ju göra nåt riiiiktigt gott! Å jäklar va gott det blev! Blir mer och mer imponerad av mina dolda matlagningskunskaper =)


Ska alldeles snart börja packa också. Har inte hunnit så långt ännu... Äh, det kommer =) Har ju fortfarande ett par timmar på mig! Ska dessutom ta bilen in så jag kommer hem snabbt sen ikväll så det kommer ju (förhoppningsvis) inte ta så lång tid in! Om inte alla ska åka in mot stan just då... Borde väl vara tvärtom va?! Alla ska ju UT från stan på eftermiddagen? Hope so... Men nu blir det till att sätta fart!


Undrar om man fått med sig allt...



Mammakatt vill följa med =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar