måndag 16 april 2012

Jag ångrar mig!

Eftersom bror och Flina kom över på fika och middag igår, så blev det att jag petade i mig lite fikabröd också. Vi åkte sen och storhandlade allihopa och när jag gick där bland alla hyllor så ångrade jag mig något enormt! Kunde bara tänka på mitt fina resultat som gick åt skogen och ville bara sticka å träna igen... Haha! Stört =P Men det gjorde jag ju inte såklart. Åkte hem och käkade en jäkligt god middag med trevligt sällskap och idag är jag om möjligt ÄNNU mer pepp att fortsätta och försöker ignorera ågrenen som pockar!! -10 kg ligger alldeles för nära för att flamsas bort! Bara att ge gärnet den här veckan =) Har också fått en del recept som jag måste testa, å det ser jag fram emot! Tack Hasse! Bra med lite inspiration och tips så man kan få upp tempot lite igen ^^

Blir som sagt inte så mycket träning den här veckan förrän i helgen. OC-utbildningen hägrar imorgon och jag ser INTE fram emot den... Ja ja, bara att gå dit, lyssna, skriva provet och ta emot smärtan... Jisses... Men idag så ska jag ta mig an ett avancerat pass med Camilla. Det är bra att ha träningsdater, då går man vare sig man har lust eller ej =) Men idag har jag lust! Idag är jag pepp! Idag är en ny dag och det är bara att kämpa vidare!

Ajuste, idag fyller jag ju år också... Planen är att ligga lågt och undvika alla sånger å sånt... Lycka till to me!

Ha en bra dag alla!


Längtar tills ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar