torsdag 12 april 2012

Tillbaka till Fitness!


Hartidigare prenumererat på Fitness Magazine men för ett sen så sa jag upp den för att jag tyckte det var för mycket pengar. Himla synd, jag gillade verkligen den tidningen! Så idag så ringde dem från Fitness Magazine och fick ett himla bra erbjudande! 14 nummer för inte ens 400 spänn, helt ok =) Så om 2-3 veckor så kommer den dimpa ner i brevlådan igen! Så nu kan jag lägga undan de gamla tidningarna och se fram emot nya saker att läsa!

Har klarat av mitt läkarbesök idag också, efter mycket om och men... Höll på att inte komma iväg eftersom det strulade till sig på jobbet. Men till slut så löste det sig och jag kom "bara" 5 min sent. Inte helt ok däremot, men vafan, det kan inte alldit gå som man vill =P

Bulan i huvudet är kvar och gör ont, men det känns ändå bättre så tänkte hoppa iväg till FC idag. Får väl se om jag kommer därifrån gråtandes idag eller ej ;) Uppdaterar om det lite senare idag!

Tänkte kolla på att boka biljetter till Miami snart också! Slänga in en semesteransökan ska jag göra också. Och sen en till för januari så jag kan åka till Thailand! Kommer nog inte få godkännt att vara borta i två månader, så det blir väl "bara" sex veckor. Men det är iaf sex veckor! Alltid nåt =)

Nu är det dags att packa iordning! FC väntar =)

http://www.fitness-magazine.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar