fredag 13 april 2012

Flexar på gymet!!

Haha! Va på gymet idag med min bror och vi tyckte vi behövde flexa lite!

Flexförsök!

David står direkt under en lampa så det ser ut som om han har vääärsting musklerna! Haha! De är inte lika "maffiga" irl ;) På mig händer det inte så mycket just nu, men jag gick iaf upp en vikt på bicepsövningen! Duktiga mig ^^ De har blivit liiite större iaf! Eller så e det inbillning, jag vet faktiskt inte... Vi får ta fler flexbilder å se hur det utvecklar sig helt enkelt!

Nu blir det snart sängen för mig! Har spelat lite Mario på Wii med David, alltid lika roligt! Imorgon blir det till att gå upp tidigt och lite senare bär det av till Nacka för att heja fram klubbens grymma fighters på Allstyle Open! Ska stå i min grymma FC-tröja och skrika sönder halsen =) Go go go! Ni e så grymma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar