tisdag 17 april 2012

Ytterligare en superpresent och en katt som tycker jag e tråkig =P


SÅ här enkelt är det att plugga hemma hos mig... Igår när jag skulle sätta mig ner och försöka dunka in lite till så tyckte Saga att det fick räcka. Han la sig helt enkelt rätt på papprena och krävde att bli myst med! Haha! Vad ska man göra?! Jag får inte in hälften av det jag måste kunna och jag kommer inte ha uniform på mig idag så vi får väl se hur det här går. Just nu är jag så nervös inför den praktiska delen så jag orkar inte bekymra mig så mycket över teorin. Det löser sig alltid!

Igår fick jag även en till mycket bra födelsedagspresent! Älskar ju mina Affliction-shorts och har gått å sneglat på ännu ett par. Dock tycker jag att de är alldeles för dyra och har struntat i att köpa några. Men så igår så fick jag dessa i present och jag blev SÅ glad! Nu vill jag ju bara åka å träna!!!



Men nu måste jag nog packa ihop mig och bege mig mot Sollentuna! Får se om jag uppdaterar resultatet idag eller om jag ligger hemma och dör! Sist blev jag ju jättedålig... Bleh... Återkommer =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar