torsdag 12 april 2012

Är så jäkla glad!

Idag va jag nära att inte gå till träningen. Hade ont och axeln har börjat strula igen. I sista stund tog jag mig iväg och just nu är jag SJUUUKT glad för det! Det blev sparring hela passet och det gick helt ok! Inte så bra teknikmässigt, men fick bara ett enda ofrivilligt slag mot ett oskyddat huvud och fick boosta upp självförtroendet en hel del =) Skönt att man äntligen känner sig glad och inte gråtfärdig efter en träning! Haha!

Måste dock lära mig att lösa problem som uppstår mycket bättre och lära mig att gå in med boxning också, inte bara sparkar... Har bestämt mig för att börja där ;)

Nu blir det nån form av middag, sen slappa lite innan sängen. Ont i kroppen så nehäver all vila jag kan få tror jag allt... Snart helg!!

Finaste tröjan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar