torsdag 19 april 2012

Bara att kämpa!

Så galet trött idag. Somnade på soffan direkt bär jag kom hem igår och trots att jag hade ställt larmet på klockan sov jag förbi träningen. Inte bra. Men kanske behövdes? Gick å la mig tidigt men vaknade trots det upp och va dyngtrött imorse! Wtf?! Bara att sparka igång och köra!

Jobba några timmar idag och hoppas på att jag får nya schemat idag. Börjar ju bara att gälla imorgon... Sen in till Jabb's butik och testa ett par benskydd! Är lite skeptisk då de är i syntetiskt läder... Vågar man lita på att de håller?! Om inte så får jag väl försöka övertala dem att ta in de jag egentligen vill ha... Varför skulle de köpa upp Twins Sverige för?! Allt va mycket enklare innan ;)

Imorgon börjar maratonet iaf! Längtar som fan men oroar mig samtidigt lite för hur jag ska orka med den här nya tröttheten som tagit över... Det blir till att bita ihop och inte känna efter förrän på söndag kväll när det är klart =P Massor som skall klaras av idag också. Handla, laga mat, packa, leta rätt på sovsäcken osv osv. Blir säkerligen en sen kväll. Tur att jag slutar extra tidigt imorgon iaf!!

Men nu blir det som sagt jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar