torsdag 26 april 2012

Snor, feber och konferens...

Med en snorig näsa, återkommande feber, hosta, halsont och lock för öronen styr jag idag kosan mot två konferensdagar. Har fortfarande inte packat, kanske dags att göra det snart =P

Har så ont i fötterna att jag vet inte var jag ska ta vägen. Har bestämt mig att om det inte blir bättre under helgen så blir det läkaren på måndag! Misstänker att jag fått en inflammation eller liknande i fötterna... Det finns ju så mycket olika grejer i foten som kan gå sönder! Suck... Får nog hålla mig borta från FC ett tag, åtminstonde tills jag vet vad det är och har mindre ont! Får väl bo på gymet ett tag och bygga på mina armar ist ;) Planerar att köra första dagen på måndag! Hihi!

Men nu är det bäst att jag packar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar