söndag 22 april 2012

14 h träning avklarat!

Nu är det bara 10 timmar kvar imorgon =) Har haft löjligt ont i fötterna idag och den ena är alldeles svullen... Under löpningen idag kändes det som om fötterna skulle explodera vid varje steg. Men det gick det också! Kriga är de enda som gäller ibland =)

Har varit riktigt roliga pass idag och jag fick ÄNTLIGEN in mina wheelkicks!! Blev så fantastisk överlycklig så det går inte att beskriva ^^ Har varit oförskämt pigg idag men rustar mentalt för en härdsmälta imorgon. Kommer säkert att komma, men då kommer jag vara beredd! Mitt mål med denna helg var dels att klara av det bättre än förra året och hittills har jag levt upp till det med råge! Go meee!

Men nu väntar sängen och ska jag sova som en liten gris! Om de sover jääävligt bra... För det tänker jag göra! Sov gott alla i  min fina FC-familj!! (Ja, ni andra också såklart ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar