lördag 14 april 2012

Så jävla grymt!!

Nyss hemkommen efter en dag ute i Nacka och Allstyle Open. Riktigt grym,ma fughters från FC som kämpade in i det sista! NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA!! Som vanligt så blir jag så sjukt sugen på att tävla när jag kollar på andra som tävlar, haha! Men just nu ligger fokuset på att ta mig igenom marathonet nästa helg... Hade planerat att ta massa bilder idag men som vanligt blev det inte så... Trots att jag hade både kameran och mobilen med mig så blev det bara två ynka bilder, den ena tog jag mer på ren djävulskap på den personen som alltid ska trycka upp en kamera i ansiktet på en! Juuust det!! Den andra på Anna när hon gick sin match (som hon dessutom borde ha vunnit... Domar*****)


Anna och Dick

Bara för att ;)

Har precis slängt i mig lite mat och nu e jag verkligen helt slut! Det känns att jag va uppe kvart över fyra imorse... Ett tag va jag verkligen avundsjuk på alla som ska gå på UFC ikväll och jag ångrade mig att jag inte la ut pengar på en biljett. Just nu känns det heelt ok att sitta hemma med katterna i soffan! Lägger hellre de pengarna på de resor jag har inplanerat! Eller körkortet... Eller tråkiga saker som nya sommardäck... I vilket fall så sitter jag sjukt bra i min soffa just nu! Ska ju upp tidigt imorgon också, behöver komma isäng i någorlunda rimlig tid så jag inte somnar ståendes imorgon!

Har planerat in två träningspass imorgon också. Får väl se hur det går ^^ Först sparring på FC och sen gymet med bror. Har ingen aning om hur jag ska orka det, men det löööser sig! Det gär det väl alltid =P Måste även städa bilen och åka till Maxi och handla massor till marathonet samt till veckans matlådor och mellisar! Å sen laga åtminstonde matlådorna och mellisarna... Bleh.... Har ingen som helst lust, men vafan. Måste också städa bilen, det är SÅÅ dags att ta tag i det nu! Men just nu blir det nog Skyrim och soffhäng 3000! Trött...

Om nån har något tips om bra energirik mat eller nåt roligt LCHF-recept så säg till! Jag har noll fantasi när det kommer till mat =/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar