tisdag 19 juni 2012

Vilodag!

Försov mig ju i morse så det blev ingen träning. Det är inte ofta jag försover mig och de få gångerna jag gör det brukar det vara för att min kropp verkligen verkligen behöver vila. Så beslutade idag att jag skulle ta en vilodag från träningen idag! Just nu känns det väl sådär roligt, men jag vet att det behövs... Tar igen det imorgon med löppass på morgonen och några FC-pass på kvällen ;)

Råkade även säga ja till att jobba extra on+to, hehe... Behöver komma ikapp lite med ekonomin och planerar ju lite utlandssemester i höst/vinter, så behöver helt klart pengarna... Kan inte nån bara geeee mig lite pengar så jag slipper jobba så mycket?! Haha! Hade varit skönt...

Ja ja, nu ska jag måla min byrå ett varv till och sen kolla på "Big Bang Theory". Bästa serien på länge!!

Vill åka nuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar