söndag 17 juni 2012

Gör om gör rätt!

Körde sparringpasset på FC idag. Gick väl sådär... Har backat bandet lite och slipar på boxningen. Sparkarna har jag koll på men boxningen... Omg... Slagen är lite överallt och jag slarvar otroligt mycket. Har allt annat än rena banor!

Idag försökte jag att bara koncentrera mig på slagen. Raka enkla slag med rena banor. Tycker det är svårt när man ska försöka lära om sig och inte göra som man gjort så länge. Sen blir den andre oftast väldigt självsäker när jag inte sparkar och jag har svårt att hänga med i tempot, står mest och väntar. Så det blev mycket utmaningar idag! Få bra rena slag samt att gå framåt och bryta in med endast slag. Well, får hoppas på att jag lär mig snart och att jag blir bättre snabbt! Hr bara koncentrerat mig på att få rena och bra banor den senaste veckan. Nån gång ger det sig nog :)

Imorgon tänker jag iaf strunta i FF-programmet! För första gången på mycket länge längtar jag efter en lugn och skön joggingtur! Blir så stressigt att hinna med gymet innan jobbet, vill ha en lugn och fin start på veckan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar