tisdag 26 juni 2012

Glad att vara tillbaka...

Efter midsommar och kaos på jobbet så va det galet skönt att kliva in på klubben idag. Det är rätt konstigt att lukten av svett kan göra en så glad, men så är det!

Första passet blev det mycket mitsar. Körde med Maria idag så det va rätt skönt! Vi körde lite förflyttningar mitt i kombinationen där man skulle ta sig bakom motståndaren. Jag brukar ha ytterst svårt för detta, men för att vara mig så gick det hyfsat! När vi va klara bestämde jag mig för att köra ett pass till. Hade hoppats på mer teknikträning men istället blev det ren fys hela passet. Trots att jag va trött så körde jag på rätt bra ändå. Dock har jag märkt att jag blivit sjukt svag i armar/axlar/bröst. Det där med armhävningar är inte helt ok just nu... Idag blev det inte en enda på tårna! Shame on me... Ska lägga om träningen på gymet nu och blanda med både gammalt och nytt för att optimera den lite. Får se om det blir gym eller löpning imorgon bitti! FC på kvällen blir det iaf!!

Just det! Köpte en jättefin klubbtröja idag också :) Blev en hoodie denna gång. Sist blev det ju en t-shirt. Men jag tror inte att trycket på den här omgången kommer hålla så bra, så ville inte ta nåt som jag kommer använda ofta så att det släpper i tvätten... Om det finns kvar imorgon så funderar jag på ett linne också, får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar