måndag 18 juni 2012

Axeljävel...

Axeln har börjat trilskas igen. Den vill inte alls vara med! Dock har jag inte ont på samma sätt som jag brukar, men den känns sjukt svag och kärv. Får nog vila från axelövningarna ett tag framöver...

Körde ett pass på FC idag och var allt annat än nöjd med mig själv. Lyckades bara pricka in ett nybörjarpass idag så det blev till att nöta grundtekniker, vilket är bra eftersom jag slarvar väldigt mycket i min boxning. Grejen är att jag blir lite grinig när folk inte kan hålla mitsar och till slut vet jag inte om det är jag som är kass eller de som inte kan hålla, för missar gör jag. Å det är näst intill omöjligt att få flyt genom serien. Så jag blev lite grinig. Å det blev trångt. Å folk lyssnade inte. Då blev jag lite off. Samtidigt känner jag att jag inte har någon rätt att klaga, det är "deras" pass... Bleh...

Imorgon funderar jag iaf på om jag ska ta sovmorgon! Slutar inte förrän sju så hinner inte till FC. Kanske sova lite på morgonen och ta gymet eller en löprunda på kvällen. Eller löprunda på morgonen och gymet på kvällen... Dagens i-landsproblem ;)

Nu tänker jag iaf åka hem och sura lite så jag får ur mig det så jag kan vakna upp pigg och glad imorgon!!

2 kommentarer:

  1. Jag hade samma problem som dig igår med att många av nybörjarna inte kan hålla mittsar! Så du var inte kass :-) tänk vad bra det gick när jag höll åt dig i fredags och jämför! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, iofs... Får försöka tänka på det ist ^^

      Radera