måndag 11 juni 2012

Vill ni veta en hemlis?

Tänkte först döpa detta inlägg till "Bra start på veckan!" men kände att ordet bra inte riktigt gjorde denna dag rättvisa. Suverän kändes mer passande =P

Började dagen på gymet, sen vidare till jobbet för en utbildningsdag. ASP stod på schemat. Vi slog och sprang runt som små skållade råttor från åtta på morgonen till tre på eftermiddagen. Lunch, kort fika och fem minuters teori var det enda avbrotten. Men det va roligt! Och det gick, såklart, bra :) Så nu är jag fullt utrustad och slipper krångla på jobbet! Sweet...

Efter det blev det två pass på FC. Jag va bra trasig på slutet... Kunde knappt tänka, ha ha! Körde lite kombinationer och det va ganska lagom för mig. Börjar få ordning på mina uppercuts nu :)) Dock glömde jag mina örhängen på klubben. INTE bra! Får se hur små hålen är imorgon när jag kan hämta dem igen... Alternativt så blir det en sväng förbi nån rolig studio imorgon för att köpa nya. Kanske dags...

En del har frågat mig idag om jag är galen som orkar med så mycket. Frågar hur jag orkar med. Här är en hemlis till er:

Jag vill träna!! Det här är det enda sättet jag vet för att hinna med allt! Men det är inte alltid jag orkar. Dessa gånger har jag två val. Att strunta i det eller att bita ihop och köra på. Oftast så väljer jag att köra på. Man vinner inga framgångar utan vilja och man måste kämpa för det man vill... Och jag vill!

Imorgon blir det ett FF-pass på morgonen och mer FC på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar