söndag 10 juni 2012

Dålig träningsvecka helt enkelt...

Har inte tränat på två dagar nu. Igår hade jag vilodag och imorse vaknade jag och var lite krasslig i halsen. Men det blev bättre under dagen men fick en liten släng av mina vanliga "downers" som kommer och går. Åkte hem och var för mig själv ett tag ist! Hoppas på en bättre dag imorgon. Planerat in ett FF-pass på morgonen och sen FC på kvällen. Och på dagen har jag ASP-utbildning så det kommer bli en del fysisk "träning" då. Sånt gillas =) Har haft en knackig vecka rent träningsmässigt. Har svårt att hinna med allt med mitt nya schema. Det kommer nog bli lite hattigt i sommar känner jag. Måste jobba så mycket som möjligt för att komma ikapp med ekonomin efter sjukskrivningen. Älskar mitt "buffert-konto" men nu är det rätt tomt så måste fylla på lite =P

Ja ja, siktar in mig på en bättre vecka nästa vecka! Nya tag helt enkelt! Planerat in en hel del träning =) Dock så försvinner ju massa konditionsträning pga FF-träningarna. Ett pass om dagen är mycket om man redan tränar 1-2 ggr per dag... Får försöka så gott det går att få in allt helt enkelt!

Men nu blir det snart sängen! Är helt slut efter helgens bravader...


Den jääättefina tröjan som inte alls är kanariegul
och som jag kommer att använda varje dag!
Not...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar