måndag 25 juni 2012

Alldeles för mycket jobb...

Har jobbat rätt mycket så inte hunnit med någon träning alls de senaste dagarna. Har försovit mig 5 av 8 dagar och somnat omgående på soffan efter dagens slit! Men imorgon är jag leeedig! Ska bli så skönt! Sovmorgon, träning och städning står på min att-göra-lista =)

Sista veckan på FF denna vecka! Har inte direkt gjort några galet bra resultat, men tänker ändå kämpa på veckan ut. På söndag är vinstbion planerad, hur vi nu ska hinna avgöra vinnaren i tid vet jag förstås inte... Haha! Det får lösa sig då. Planen är iaf att vi ska gå på PizzaHut först och sen se Snowhite and the huntsmen. Det blir nog bra ^^

Har iaf just klarat av gymet. Hade tänkt att köra ett löppass men när jag såg hur regnet vräkte ner gömde jag mig på gymet ist! Ser inte ut att bli bättre i veckan heller, mer regn. Mig gör det inte så mycket, kommer inte hinna bra ute så mycket imorgon å resten av veckan är det jobb, utom helgen såklart! Min tur nu!!

Igår flyttade David in sina saker också. Hade ingen aning om att han skulle göra det just igår. Trodde att jag skulle komma hem till lite lugn och ro och kunna halvdö på soffan med värkande rygg, men icke! Det var bara att hugga in! Som tur var, för min del, så va det mesta redan uppburet när jag kom hem. Så medans de andra bar upp lite möbler så drog jag fram dammsugaren och drog av lite så att han slapp allt damm iaf, ha ha! Ja ja, han har ju semester så han får lösa det idag bäst han vill ;)

Men ny blir det jobb! Hoppas på att dagen går fort så att jag kan åka till FC, har inte varit där sen många dagar tillbaka. Damn you sommarschema!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar