tisdag 12 juni 2012

Morgonpass, lasagne och planering...


Har äntligen kämpat mig igenom morgonens pass! Har rätt fin träningsvärk efter gårdagens bravader... Men, det va bara att bita ihop och köra! Just nu känns det ganska skönt att ha det gjort ^^ Ska städa lite här hemma och sen dra in till stan för att shoppa lite. Har just fått hem ett superpresentkort så kan ju handla ÄNNU mer saker från Stadium!! Haha! Har fått det genom en sida där man gör massa undersökningar via nätet. Enkelt som tusan och sen när man fått ihop tillräckligt med poäng så kan man beställa lite olika saker, dels presentkort på massor med olika butiker! Tänkte även köpa lite skor idag. Måste ha lite sommarskor... Hehe...

Försöker komma på vad jag ska göra för middag också, men det går mindre bra. Häromdagen gjorde jag lasagne, men den är såklart redan slut... Äh, kommer säkert på nåt! Efter det blir det FC igeeen!! Har fixat nya tandskydd idag också. Blir galen på de jag har nu, de sitter inte kvar utan lossnar hela tiden. Dessutom så andas man rätt dåligt genom dem. Å slemmar som fan =P Så nu är jag tillbaka till min "gamla" modell! Love ´em!


Min grymma lasagne =)

Har skrivit ihop ett veckoschema nu också. Jobbar bara två pass till denna vecka =)) Så skönt... Ser ut som följande:

Måndag:
Morgon: FF-program
Kväll: FC

Tisdag
Morgon: FF-program
Kväll: FC

Onsdag
Morgon: FF-program
Kväll: FC

Torsdag
Morgon: FF-program
Kväll: Löpning i grupp

Fredag
Morgon: FF-program
Kväll: FC

Lördag
Morgon: Vila eller löpning
Under dagen: FF-program med David

Söndag
Under dagen: FF-program med David
14.00 Sparring

På ett ungefär =P Får se om jag byter nåt FF-program mot löpning ist. Blir så himla lite konditionsträning annars denna månad! Torsdagen vet jag inte heller riktigt om jag verkligen ska köra löpningen. Har inte bestämt mig och alltså inte betalat in avgiften. Eventuellt så struntar jag i det och kör ett eget 12-veckors program inför Tjejmilen. Mitt mål med Tjejmilen i år är endast att ta mig runt utan att gå. Så det känns kanske lite overkill med deras träning =P Jag får se hur jag gör i veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar