torsdag 7 juni 2012

Nu trillar jag neråt igen!

Så där ja! Har varit väldans duktig med maten och medans min bror gått upp 1 kg den senaste veckan så har jag gått ner två =)) I am soooo goood! Har varit på gymet en hel del eftersom jag inte hinner in till FC när jag jobbar och sen har jag faktiskt varit ute i löpspåret en del också! Men igår va jag så sjukligt trött så jag tog mig en vilodag och idag tog jag mig en sovmorgon! Behövde sova ikapp lite...

Idag blir det inget FC heller, ska ju ta mig runt Blodomloppet idag! Ska bli intressant å se vad för tid jag kan skrapa ihop där =) Å nästa vecka så börjar löpträningen inne vid stadion som kommer pågå ända fram till tjejmilen första september. Det rör på sig ;) Tom jag kommer kanske få ordning på min kondis!

Men nu måste jag nog sätta fart, är inte riktigt van att vara uppe så här sent. Har ju inte ens hunnit äta frulle ännu! Go go go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar